loading...
*روزنامه ورزشی انلاین*
فوتبال کده


فوتبال کده

footbalkade بازدید : 8 نظرات (0)

 

مدافع تيم ملي ايران مي‌گويد ديدار برابر کره جنوبي مرگ و زندگي است اما به موفقيت تيم ملي خوش‌بينم.

اميرحسين صادقي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره ديدار تيم ملي ايران برابر کره جنوبي گفت: ديدار با کره سخت و يک حالت مرگ و زندگي دارد. مي‌خواهيم سه امتياز را کسب کنيم. بايد ببينيم راهکار مربي‌مان چيست و تلاش مي‌کنيم تا سه امتياز را به دست آوريم. به نظرم شکست دادن کره دور از دسترس نيست. تصور مي‌کنم مي‌توانيم با اختلاف امتياز راهي رقابت‌هاي جام جهاني به صورت مستقيم شويم.

او در ادامه و در پاسخ به اين سوال که اظهارات سرمربي کره جنوبي را چگونه ارزيابي مي‌کند بيان کرد: فکر نمي‌کنم که گفته باشد از ايراني‌ها بدش مي‌آيد. اين شيطنت مطبوعات است چرا که مردم کره اين گونه نيستند که از اين حرف‌ها بزنند. با اين حال به اين صحبت‌ها بها نمي‌دهيم و تمرکزمان را بر روي بازي مي‌گذاريم تا کره را شکست دهيم. من فکر مي‌کنم اگر به اميد مساوي برويم شايد موفق نشويم اما اگر براي پيروزي به ميدان برويم مي‌توانيم موفق شويم.

مدافع تيم ملي با ابراز خرسندي از بازگشت به تيم ملي بيان کرد: خدا را شکر مي‌کنم که آقاي کي‌روش من را به تيم ملي دعوت کرد. اينکه هستم و تلاش مي‌کنم تا به جام جهاني برويم حس خوبي است. سه بازي سرنوشت‌ساز داشتيم که دو بازي‌اش را پشت سر گذاشتيم. در بازي با قطر بعد از 6 سال براي تيم ملي بازي کردم. استرس زيادي داشتم ولي خدا کمک کرد تا يک بازي خوب را به نمايش بگذارم.

صادقي در پايان با ابراز اميدواري از صعود تيم ملي به جام جهاني افزود: کار سختي را در کره داريم اما براي سه امتياز تلاش مي‌کنيم و فکر مي‌کنم مي‌توانيم موفق شويم. از همه مردم هم مي‌خواهم ما را دعا کنند.

منبع - navad.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 691