loading...
*روزنامه ورزشی انلاین*
فوتبال کده


فوتبال کده

footbalkade بازدید : 8 نظرات (0)
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: در اين چند روز خيلي از هواداران با من حرف زدند و مي‌گفتند از استقلال نرو.

آرش برهاني در گفت و گو با  فارس در خصوص تمديد قراردادش با استقلال صحبت هاي زير را مطرح کرد:

 چه شد که با استقلال تمديد کردي؟

با فتح الله زاده حرف زديم و همه چيز خوب پيش رفت. 3 دقيقه اي هم کار تمام شد.

 قرار بود به تراکتورسازي بروي، به يکباره چه شد؟

من از قبل هم با امير قلعه نويي حرف زدم و او هم گفت نزد فتح الله زاده بروم. من مدتي در ايران نبودم و يک سري سو تفاهماتي به وجود آمد. به همين خاطر هم وقتي به اينجا آمدم با فتح الله زاده حرف زد.

 به خاطر همين بود که مصاحبه کردي و گفتي در حال ترک استقلال هستي؟

باور کنيد من هيچ چيزي از شرايط و صحبت هاي اينجا نمي دانستم. هيچ خبري نداشتم ولي آن چيزهايي که به گوش مي رسيد خيلي ناراحت کننده بود.مني که اين همه سال در استقلال بودم وقتي چنين حرهايي شنيدم خيلي ناراحت شدم ولي همه چيز سوتفاهم بود که برطرف شد.

 

هواداران استقلال در اين چند روز که به ايران برگشتي چيزي به تو نگفتند؟ از پيشنهاد تيم هاي ديگر حرفي نزدند؟

چرا، اتفاقا خيلي ها من را ديدند و صحبت کردند که تصميمم چيست. خيلي از هواداران به من مي گفتند از استقلال نرو و خيلي هاي ديگر هم حرف از تيم هاي ديگر مي زدند و مي گفتند بيا اينجا و به فلان تيم برو.

حالا قرار است از کي در تمرينات حاضر شوي؟

قرار شد از چهارشنبه به تمرينات بروم. اميدوارم هر چه سريعتر تکليف صعود تيم ملي به جام جهاني مشخص شود و بازيکنان دور هم جمع شوند.اميدوارم شرايط ديگر بازيکنان استقلال هم مهيا شود چون ما يک هفته عقب هستيم و امسال سالي است که بايد در 8 تيم برتر آسيا بازي کنيم.من مطمئن هستم با اضافه شدن ساير بازيکنان همه چيز روي غلتک مي افتد.

منبع - navad.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 671