loading...
*روزنامه ورزشی انلاین*
فوتبال کده


فوتبال کده

footbalkade بازدید : 7 نظرات (0)
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد مهم سربلندي اين تيم در فصل جديد است نه اسم‌هايي که بازي مي‌کنند.

سيد مهدي سيدصالحي در گفت‌وگو با ايسنا درباره پيوستن خود به پرسپوليس، آرزويش براي پوشيدن مجدد پيراهن تيم ملي و انگيزه‌هاي خود براي فصل بعد گفت.
 

* چه شد که از تراکتورسازي به پرسپوليس آمدي؟

 

حدود 11-12 سال است که فوتبال بازي مي‌کنم و در اين سال‌ها در تيم‌هايي بازي کرده‌ام که پرطرفدار و مدعي بوده‌اند و در آسيا هم حضور داشته‌اند. من هميشه گفته‌ام که انسان پرنده نيست ولي بالنده‌تر از پرنده است. قسمت هميشه دست خداست. فصل گذشته در تراکتورسازي عملکرد خوبي داشتم اما يک سري مشکلات خانوادگي باعث شد نتوانم در تبريز بمانم.
 


* فصل گذشته با وجود درخششي که در ترکيب تراکتورسازي داشتي به تيم ملي دعوت نمي‌شدي.
 

به هر حال لياقت نداشتم که در تيم ملي باشم. خودم فکر مي‌کنم در تراکتور واقعا موفق بودم اما کي‌روش در يکي، دو سال گذشته من را دعوت نمي‌کرد و در آخرين اردو هم که دعوت شدم به خاطر مشکلات خانوادگي عذرخواهي کردم. اما امسال اين اميد را دارم که دوباره دعوت شوم و اگر خدا خواست مثل يک سرباز در خدمت تيم ملي باشم.
 

* وضعيت پرسپوليس را براي فصل بعد چطور مي‌بيني؟

 

تمرين‌هاي تيم به طور منظم برگزار مي‌شود و من فکر مي‌کنم که از اين نظر از ساير تيم‌ها جلوتر هستيم. اردوي خوبي در اردبيل برگزار شده و در روزهاي آينده هماهنگي تيم بيشتر هم مي‌شود. امسال همه براي سربلندي پرسپوليس تلاش مي‌کنيم و مي‌خواهيم از حيثيت اين تيم دفاع کنيم.
 

 

 


* مي‌داني که هواداران پرسپوليس خيلي وقت است منتظر قهرماني هستند.

 

بله، هواداران حق دارند و امسال بايد هر طور شده يک جام به دست بياوريم. فکر مي‌کنم با حضور علي دايي اين کار دور از انتظار نباشد. او امسال به من لطف داشت و مرا براي پرسپوليس انتخاب کرد، دايي اولين کسي بود که من را به تيم ملي دعوت کرد.
 


* برايت فرقي نمي‌کند زوجت در خط حمله چه بازيکني باشد؟

 

چه زماني که در سپاهان بودم و چه در دوره حضورم در استقلال مهاجمان بزرگي در اين تيم‌ها بودند. بحث اسم‌ها نيست، مهم سربلندي يک تيم است. بايد همه دست به دست هم بدهيم تا از نام پرسپوليس دفاع کنيم. ان‌شاءالله دل هواداران را شاد مي‌کنيم.

منبع - navad.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 687