loading...
*روزنامه ورزشی انلاین*
فوتبال کده


فوتبال کده

footbalkade بازدید : 10 نظرات (0)

 

هافبک تيم فوتبال استقلال با بيان اين که منتظر بازگشت قلعه‌نويي است، گفت: من با استقلال قرارداد دارم ولي بلاتکليف هستم.

عباس محمدرضايي در گفتگو با مهر، در خصوص وضعيت خود با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من منتظرم آقاي قلعه‌نويي از سفر برگردد تا تکليف خودم را روشن کنم. با استقلال قراداد دارم ولي در يک حالت بلاتکليفي قرار گرفته‌ام. بايد صبر کنم تا قلعه‌نويي بازگردد و تصميم‌گيري کنم.

وي درباره اين که از باشگاه استقلال با وي تماس گرفته‌اند، اظهار داشت: من تماس گرفتم و قرار شد زماني که قلعه‌نويي بازگردد تکليف را مشخص کنم. با باشگاه هم صحبتي نکردم چون فتح‌الله‌زاده استعفا داده بود که البته شنيدم مورد موافقت قرار نگرفته است.

هافبک تيم استقلال افزود: اين روزها به تنهايي تمرينات بدنسازي را انجام مي‌دهم که همين باعث شده تا عقب نمانم. من چون با استقلال قرارداد دارم نمي‌توانم با تيم ديگري وارد مذاکره بشوم. اولويت اول من استقلال است و اگر قسمت نشد با اين تيم ادامه دهم به تيم ديگري خواهم رفت.

محمدرضايي در پاسخ به اين سوال که آيا تصور مواجه شدن با چنين شرايطي را در استقلال داشتيد، گفت: ما شرايط خوبي داشتيم و در ليگ هم قهرمان شديم ولي به يک‌باره همه چيز تغيير کرد. استقلال تيم وابسته به دولت است و بايد مورد حمايت قرار گيرد. شايد يک هفته از فصل بدنسازي را از دست داده‌ايم ولي با يک مديريت خوب مي‌توان اين عقب ماندگي را در مجموع جبران کرد.
 

منبع - navad.net

برچسب ها اخبار ورزشی , فوتبال ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 662