loading...
*روزنامه ورزشی انلاین*
فوتبال کده


فوتبال کده

footbalkade بازدید : 10 نظرات (0)
چند باشگاه ليگ برتري براي جذب آندو با من تماس گرفته اند اما هنوز پاسخي به آنها نداده‌ام

پرسپوليس به آندو زنگ زده
90: سرژيک تيموريان درباره وضعيت آندو اظهارداشت: چند باشگاه ليگ برتري براي جذب آندو با من تماس گرفته اند اما هنوز پاسخي به آنها نداده‌ام. الان که آندو ايران نيست من با باشگاه‌هايي که خواهان جذب او هستند مذاکره مي‌کنم اما به همه تيم‌ها گفته‌ام اولويت آندو با استقلال است چون خودش به اين تيم علاقه دارد.
وي ادامه داد: اگر باشگاه استقلال چک 2 سال قبل آندو را پاس کند با اين باشگاه وارد مذاکره مي‌شوم. الان منتظر پاسخ باشگاه استقلال هستم و آندو هم هنوز هيچ پيشنهادي به استقلال نداده است.
تيموريان درباره شايعه حضور آندو در پرسپوليس گفت: مسئولان پرسپوليس به خود آندو زنگ زده‌اند اما مطمئن باشيد او هيچوقت پرسپوليسي نمي‌شود.

شرط حمودي براي ماندن در استقلال
90: حمودي که از سپاهان پيشنهاد دارد در مذاکره با باشگاه استقلال درخواست مطالبات ? فصل گذشته به اضافه دريافت اولين پيش قسط سال آينده را داشته است که با توجه به مشکلات مالي آبي‌ها پرداخت اين مبلغ در حال حاضر خارج از توان اين باشگاه است. با اين شرايط مذاکرات استقلال با حمودي به بن بست رسيده است.
 

منبع - navad.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 680